XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan

  • masa pelepasan:2024-04-28 20:08:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:186
  • Penerangan pantas:

    Xigang,Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal

Kandungan artikel

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

XigangIa patut dikuasai atau digantikan secara tepat masa untuk mengelakkan kegagalan penggunaan dan kemalangan.

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Koi SanjaqSemak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan,XigangGerakan platform mengangkat garpu gunting, perlu menggantikannya

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.


XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan



Ganti minyak hidraulik sekali setahun, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya,XigangPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Platform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, dengan hub yang direka sendiri, sistem hidraulik yang dilengkapi dengan valv keselamatan untuk mencegah operasi muatan berlebihan, dan valv aliran untuk menyesuaikan kelajuan turun; Terdapat tali keselamatan aluminium selai di bawah countertop, yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

tawaranApabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, pagar, atau jaringan keselamatan.


XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan



Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Nilai tinggiApabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Kadar kegagalan rendah: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga.

Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

XigangScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran,XigangPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiri, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?


AlmalykMaklumat produk lain
  • Kangdong-upPengubah bekalan kuasa dan distribusiKaedah penyelenggaraan

    Kangdong-upPengubah bekalan kuasa dan distribusiKaedah penyelenggaraan

  • MohacsPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKesanggupan

    MohacsPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKesanggupan

  • MohacsPenghasilan jambatan naikDengan prestasi penapisan dalam industri

    MohacsPenghasilan jambatan naikDengan prestasi penapisan dalam industri

  • DresdenJembatan pengangkutan bekasDaripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya

    DresdenJembatan pengangkutan bekasDaripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya

  • DresdenHarga untuk membuka jembatan naik bimbitApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-2

    DresdenHarga untuk membuka jembatan naik bimbitApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-2

  • DresdenPangkalan platform meningkatZaman kegemilangan pembinaan jenama

    DresdenPangkalan platform meningkatZaman kegemilangan pembinaan jenama

  • SonbongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yan

    SonbongPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yan

  • ShanghaiPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana fungsinya?

    ShanghaiPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana fungsinya?

  • segera:Peringatan: Maklumat XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan memberi anda XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan oleh syarikat kami, perkhidmatan XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan. XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XigangAutomatic aluminum alloy lifting platformAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!